webinari

 

  • SASTAVLJANJE FINANCIJSKIH IZVJEŠTAJA ZA 2020. GODINU TE OSTALE AKTUALNOSTI U PRORAČUNSKOM RAČUNOVODSTVU, Ivana Ban - Datum održavanja: 18. siječnja 2021. u 9.30 sati
  • IZBOR I IMENOVANJE ČLANOVA ŠKOLSKOG ODBORA, Seka Jurčev - Datum održavanja: 19. siječnja 2021. u 9.30 sati

Približno trajanje svakog webinara 2 sata.
Cijena po webinaru za jednog sudionika iznosi 250,00 kn (s PDV – om). Pretplatnici biltena „Vijesti iz struke“ imaju pravo na 1 gratis naknadu.
Broj sudionika je ograničen.
Prijave izvršiti na www.vist.hr ili na www.poslovni-edukator.hr Po Vašoj prijavi, na e-mail koji ste naveli, poslat ćemo Vam predračun.
Uplata za webinar uplaćuje se unaprijed na račun Poslovnog edukatora za savjetovanje d.o.o. IBAN HR38 24070001100635768.
Radi organizacije webinara i pravovremene dostave pisanog materijala, molimo vas da dostavite prijavnicu i uplatite kotizaciju čim prije, a najkasnije dan prije održavanja.

Prijave za webinare možete popuniti OVDJE.

Uputu za prijavu i sudjelovanje na WEBINARU
Na adresu elektroničke pošte koju ste naveli u prijavnici, na dan održavanja webinara u 8,00 sati Poslovni edukator d.o.o. će dostaviti poveznicu (link) na webinar;
Polaznici webinara koji na svojim računalima nemaju instaliranu aplikaciju platforme ZOOM (https://zoom.us/download#client_4meeting) , putem koje se izvodi webinar, moraju na svoje računalo instalirati i pokrenuti ( download and run) predmetnu aplikaciju. Aplikacija je besplatna i instalira se i pokreće klikom na gore navedenu poveznicu. Postupak je jednostavan i brz;
Ako do sada niste koristili aplikaciju Zoom, preporučujemo da ju isprobate za neki video sastanak barem dan ranije;
Poveznica (link) na webinar je aktivan od trenutka dostavljanja;
Putem poveznice (linka) sudionik se prijavljuje u tzv. čekaonicu (eng. waiting room). Polaznici borave u čekaonici sve dok im administrator ne dopusti ulaz na webinar;
Svi polaznici će u jednom trenutku na svojim ekranima imati dijaloški okvir na kojem će pisati: „Join with computer audio“. Molimo Vas da odaberete tu opciju (kliknuti na tekst: Join with computer audio);
Prije početka webinara, administrator Poslovnog edukatora za savjetovanje d.o.o. provjerava uspješnost postupka prijave na webinar – moguće je da ćemo vas kontaktirati telefonom/mobitelom (na prijavnici je potrebno upisati broj telefona/mobitela koji je dostupan na dan webinara);
Nakon provjere uspješnosti postupka prijave, webinar počinje u najavljeno vrijeme;
U uvodnom izlaganju polaznicima će biti objašnjen način rada i komunikacije s predavačima.
U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel 099/ 260 3 888.

Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.

ŠTO JE POTREBNO ZA PRAĆENJE WEBINARA?
- stolno računalo, prijenosno računalo, tablet ili pametnI telefon;
- širokopojasna internet veza (žičana ili bežična);
- zvučnik (integrirani ili vanjski povezan putem USB kabla ili bluetooth-a);

- OPCIONALNO – mikrofon i kamera (webinar se može nesmetano pratiti bez kamere i mikrofona)

PRIJAVI SE